• 7 порад про кавовий бізнес для соціальних підприємців

    Минулого тижня троє українців стали учасниками “кавової школи” в німецькому місті Мангаймі. Навчання проходило з 14 по 18 травня, й складалось як з теоретичних, так і з практичних кейсів. Учасники з України  разом з представниками 20 інших країн навчилися кавовому бізнесу на Coffee Project, партнером якого є Українська соціальна академія. Першим учасником команди стала національний координатор Social Impact Award, Іванкою Бедь. Вона приїхала на школу для вивчення специфіки  впровадження кавового бізнесу. Здобуті […]

  • Команда проекту: ролі і компетенції

    Будь-який соціальний бізнес починався з ідеї. Кожна ідея зароджується, зростає, набирає чітких обрисів і перетворюється в проект. Успішний проект має схильність переростати в бізнес, який в свою чергу є безперервним процесом розвитку та вдосконалення для засновника, команди та клієнтів. Пошуком відповіді на питання як підібрати ідеальну команду для проекту та ефективно  розподілити ролі займалися учасники воркшопу, який проходив в рамках конкурсу Social Impact Award Ukraine, використовуючи, провідні дослідження комнади Google, […]

  •  Розробка комунікаційної стратегії

    Щоб комунікаційна стратегія соціального підприємства була успішною та ефективною потрібно відповісти на запитання: “Навіщо мені взагалі потрібна комунікаційна стратегія?”. При цьому, варто пам’ятати, що комункації це не завжди реклама і вона не може одразу конвертуватися у продажі. Комунікація працює на: – впізнаваність вашого бренду; – репутацію; – ваше позиціонування серед конкурентів і т. д. Наступний крок – виокремте типи цільових аудиторій з якими буде працювати ваш соціальний бізнес в першу […]

  • Маркетинг соціального підприємства: з чого почати?

    В рамках міжнародного конкурсу Social Impact Award відбувся воркшоп на тему: “Маркетинг соціального підприємства: з чого почати?” Максим Расамакін керуючий партнер та керівник напрямку Digital маркетингового агентства Quadrate 28 Corp розповів учасникам як використовувати ключові інструменти маркетингової стратегії для розвитку соціального бізнесу: загальний аналіз, SWOT, 4P/4C, Plan, Implementation. Також говорили про маркетинг як процес, про бізнес як прибуток, про цінності як про важливе. Дізналися, що маркетингова стратегія повинна позиціонувати продукт […]

  • Мистецтво фінансового планування

    В Українській соціальній академії відбувся черговий інтенсив по  фінансовому плануванню. Марина Хмара к.е.н., доцент кафедри міжнародного бізнесу Інституту міжнародних відносин, Київського національного університету імені Тараса Шевченка допомогла учасники воркшопу зрозуміли як скласти фінансовий план для власних соціальних підприємств та для чого він потрібен загалом. Вона розповіла про основні фінансові категорії, з якими найчастіше доводиться зіштовхуватися та ризики, які потрібно враховувати в майбутній діяльності успішного соціального підприємства.   Друга частина воркшопу […]

  • Натхненний MeetUp в рамках Social Impact Award

    Гості Meetup#1 “Чого чекати в 2018 році? Тренди соціального підприємництва” поділились натхненням і практичними порадами про те, як стати успішним соціальним підприємцем. Голова правління Громадської організації «Кримська діаспора», президент Української Асоціації соціальних підприємців Анатолій Засоба розповів про успіхи і перепони на шляху створення простору освіти дорослих IDPhub та мережі Сімейних шкіл KidsHub. Виявляється, найбільшим натхненням для реалізації ідеї стала його власна віра в цінність свого проекту. Анатолій впевнений, що IDPhub дав можливість переселенцям […]

  • Як розвинути свій проект у вимірі взаємодій з іншими?

    Розуміння цільової аудиторії, потенційних партнерів та конкурентів є ключовою складовою успіху, як проекту так і бізнесу. На воркшопі була надана можливість розвинути свій проект у вимірі взаємодій з іншими, учасники попрактикувалися у створенні власної матриці стейкхолдерів, розробці плану взаємодій з партнерами, створювати профіль власної цільової аудиторії та досліджувати і враховувати стратегії конкурентів. Говорить Олена Правило У четвер, 19 квітня, на воркшопі в рамках програми Social Impact Award Ukraine було багато […]

  • Поки ти навчаєшся – ти живеш!

    14 квітня учасники Social Impact Award Ukraine жили на повну, адже на черговому воркшопі програми, експерт Петро Дарморіс дав поштовх бажати великого і змінювати життя інших людей на краще. Поглиблено дізнавалися за якою філософією працює соціальне підприємництво, для чого йому місія та візія та як їх визначити. Для соціального підприємця, візія – як полярна зірка  – яка постійно вказує шлях і створює відчуття перспективи в діяльності, що орієнтована на якісний результат – видимий соціальний вплив. Соціальне підприємництво […]

  • НАВЧАННЯ СОЦІАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМНИЦТВУ В РАМКАХ SOCIAL IMPACT AWARD РОЗПОЧАТО

    24 березня стартувало навчання у рамках Social Impact Award Ukraine. Тема дня: “Знайомство з програмою. Вступ до соціального підприємництва”. Герої дня – молоді, активні, не байдужі люди,які збираються змінити світ. Експерти дня: Михайло Мельник – засновник та керівник Української Соціальної Академії, Іванка Бедь – національний координатор Social Impact Award Ukraine, Катерина Смаглій – член журі SIA, автор книжки “Зміни творить кожен із нас: соціальне підприємництво та стратегічна філантропія”, Андрій Федотов […]

  • День відкритих дверей для майбутніх соціальних підприємців

    13 березня 2018 Українська Соціальна Академія відкрила свої двері, аби розповісти про соціальне підприємництво та представити програми, до яких можуть долучитися учасники. Зустріч відбулася в колі друзів Української Соціальної Академії. Під час панельної дискусії колишні випускники Дарина Брикайло, Марина Полтавець-Мєдвєдєва та Анна Понікарчук ділилися досвідом та планами розвитку своїх соціальних проектів. Роман Ільченко, власник та керуючий партнер міжнародної групи компаній NIAR, підбадьорив учасників щодо пошуку соціальних ідей та інвесторів. На […]

Page 1 of 212