• Відомі імена 15 фіналістів конкурсу Social Impact Award

    Міжнародний конкурс Social Impact Award – це про реалізацію суспільних ініціатив, вагомість задумів та про творення прогресивної спільноти. Ми об’єднали команду молодих однодумців, які своїми ідеями налаштовані вирішувати гострі соціальні проблеми та змінювати Україну на краще.

    У суботу 23 червня, завдяки неформальній зустрічі “Networking Party”, учасники конкурсу SIA мали нагоду ближче познайомитися одне з одним та більше дізнатися про проекти. Загалом, проекти охоплюють різноманітні сфери діяльності та спрямовані на вирішення екологічної проблематики, впровадження альтернативно-інтерактивної освіти, створення культурних осередків та центрів для людей з інвалідністю.

    Зустріч розпочалася із вступної презентації національної координаторки Social Impact Award в Україні – Іванки Бедь, яка коротко підвела підсумки першого етапу конкурсу та озвучила імена фіналістів. Найбільшою цінністю для учасників слугувала можливість отримати персональні фідбеки від членів журі та почути їхнє враження від запропонованих ініціатив. Журі довго не могли визначити переможців першого етапу, оскільки усі проекти є унікальними. Та на жаль, за умовами конкурсу до наступного етапу потрапляють лише 15 найкращих. Отже, вітайте наших чудових фіналістів та вболівайте за подальший розвиток наступних проектів:

    1. Taccat training centre (Людмила Білека) – інклюзивний центр, де люди будь-яких вікових категорій та фізичних можливостей зможуть здобути знання по домедичній допомозі.
    2. Allinclusive space (Анна Білоношка) – мультифункціональний інклюзивний простір, який є платформою взаємодії людей з інвалідністю та суспільства.
    3. Кав’ярня-кондитерська “NoSugar” (Катя Велічко) – кав’ярня-кондитерська зорієнтована на людей, які ведуть здоровий спосіб життя або які хворіють на цукровий діабет.
    4. “Horobchyk” (Раїса Кадирова) – бренд одягу та авторського аксесуару, що генерує прибуток для підтримки соціальних ініціатив з власною соціальною арт школою (HUBдляНахаб).
    5. “Hey, I speak your way!” (Ніна Карпенко) – соціально орієнтований бізнес, створений для того, щоб іноземці почувалися в Україні комфортно.
    6. Easy Drive Media (Юрій Лісін) – образотворчий проект на YouTube з корисним контентом для автолюбителів і тих, хто лише планує сідати за кермо.
    7. Vega Spaceship  (Галина Нікітіна) – мікроавтобус, який трансформується в мобільне веганське кафе та слугує пунктом збору вторсировини.
    8. “3D: Добро. Дія, Держава” (Оксана Ремізова) – створення дитячого інтерактивного простору з розвитку вмінь та навичок, що базуватиметься на синтезі інклюзивної та альтернативної освіти.
    9. Impulsar  (Катерина Соколова) – розробка електронного пристрою для вчасного сповіщення про ризик розвитку критичного стану у людей з захворюваннями епілепсії та аутизму.
    10. Re-beau (Марія Сорокіна) – підприємство з виготовлення прикрас із вторсировини та привернення уваги до пластикового забруднення планети.
    11. Бухгалтерський аутсорсинг для соціальних підприємств (Євгенія Ставніченко) – центри бухгалтерського аутсорсингу для соціальних підприємств, неприбуткових організацій, малого та середнього бізнесу.
    12. “Кіно для всіх” (Анастасія Супрун) – створення соціальних кінотеатрів у маленьких містах та селах, де основним персоналом є люди з обмеженими можливостями.
    13. Changemaker’s atlas (Марія Третяк) – служба обмінів на роботу для тих, хто працює над змінами в державному, громадському та державному секторах.
    14. Арт-фестиваль (Влада Урманова) – проект, що має на меті підвищити значимість мистецтва в очах громадськості, допомогти молодим художникам об’єднатися та віддати частину коштів на благодійність.
    15. Мистецтво – творіння душі (Руслана Цегельська) – створення ресурсу для продажу виробів, зроблених людьми з порушенням інтелектуального розвитку.

    Після  оголошення результатів, присутні взяли участь у комунікаційних іграх, одним із завдань яких було дізнатися декілька цікавих фактів про співбесідника та розповісти про нього аудиторії. Завдяки цьому, конкурсанти поділилися особистим досвідом у соціальному підприємництві та обмінялися ідеями створення власного бізнесу.

    Одна із фіналісток конкурсу SIA Анастасія Супрун після зустрічі зазначила, що довго виношувала ідею  проекту “Кіно для всіх”, метою якого є створення соціальних кінотеатрів у маленьких містах та селах, де основним персоналом є люди з обмеженими можливостями.  Та коли побачила себе у числі фіналістів, повірила у важливість його втілення.

    “Всі ідеї без реалізації так і залишаються простими ідеями, неважливо хороші вони чи погані. Більшість людей, донедавна і я також, відхрещувалися від реалізації недостатністю коштів, але зараз це моя найприємніша проблема. У світі багато грошей, і свою частинку на реалізацію отримати завжди можна. Головне – діяти” – запевнила Анастасія.