• Дизайн: як починаючому соціальному бізнесу виглядати красиво

    Успіх соціального підприємства залежить від вміння засновника влучно донести ідею бізнесу до аудиторії. Власник бізнесу завжди презентує свій продукт: перед інвесторами, партнерами та клієнтами. Лояльність аудиторії і достатній запас часу це радше виняток з правил, аніж типова ситуація. Саме тому в рамках завершального воркшопу на тему: “Дизайн: як починаючому соціальному бізнесу виглядати красиво” в рамках освітньої програми міжнародного конкурсу “Social Impact Award” Олександр Бабій підприємець, тренер, засновник Клубу Сталого Бізнесу, розповідав про те як зробити презентацію короткою та вичерпною.

    Щоб публічний виступ був успішним він повинен робити акцент на одній з трьох базових людських цінностей:

    • Інтерес. Мозок людини постійно потребує потоку нової інформації. Якщо інформація повторювана однотипна і не має значного впливу то вона перетворюється на шум і не сприймається. Хороший спікер вміє створити інтерес до себе та залишити інтригу на майбутнє. Він ділиться власними знаннями, досвідом які становлять цінність для слухачів, або викликають відчуття новизни.
    • Безпека. По перше, люди соціальні істоти, які завжди прагнуть взаємодіяти з іншими людьми. По друге довіра це основна характеристика економічних відносин в сучасному світі. Сучасний бізнес це завжди довіра: до інвестора, до партнера, до клієнта. “Найцінніші клієнти це клієнти, які приходять за рекомендаціями” – ділиться досвідом Олександр Бабій.
    • Соціальний статус. Ця цінність пов’язана з тим, що людина суспільна істота і завжди прагне до визнання учасниками групи. Тому презентація, що містить корисну інформацію та демонструє значущість завжди викликатиме додатковий інтерес у слухачів, які хочуть підвищити свій соціальний статус.

    Слід пам’ятати, що презентація та публічний виступ завжди має на меті показати переваги вашого продукту, зробити їх очевидними та не заперечними. Особливої уваги потребує мова вашого виступу, вона повинна бути зрозумілою для слухачів. Виступ можна вважати успішним, якщо ви простими словами без використання специфічної лексики зможете пояснити незнайомі людині вашу головну ідею.

    Найцінніший актив вашого бізнесу – це ви, використовуйте його на повну силу. А для того щоб продати ваш продукт клієнту зрозумійте що він хоче почути та сформулюйте це у таку пропозицію від якої він не зможе відмовитися” –  Олександр Бабій.