• 7 порад про кавовий бізнес для соціальних підприємців

    Минулого тижня троє українців стали учасниками “кавової школи” в німецькому місті Мангаймі. Навчання проходило з 14 по 18 травня, й складалось як з теоретичних, так і з практичних кейсів.

    Учасники з України  разом з представниками 20 інших країн навчилися кавовому бізнесу на Coffee Project, партнером якого є Українська соціальна академія. Першим учасником команди стала національний координатор Social Impact Award, Іванкою Бедь. Вона приїхала на школу для вивчення специфіки  впровадження кавового бізнесу. Здобуті знання, вона використає для імплементації подібної моделі розвитку соціального підприємництва в Україні.

    Ще однією учасницею стала Анастасія Магомедова – випускниця УСА, регіональний координатор Програми соціального підприємництва у м. Маріуполь (2017 р.).  В майбутньому Настя планує відкрити кав’ярню зі specialty coffee та власним обсмаженням, щоб розвивати культуру кави у місті.

    Найбільш захопливою, поїздка стала для Антона Уперенка – молодого баріста з Маріуполя.Хлопець  “живе кавою” й цікавиться всім пов’язаним з нею, особливо бізнес складовою.

    Не дивлячись на те, що інтенсивне навчання тривало 4 дні, Іванка Бедь підготувала для читачів Української соціальної академії стислу, але влучну підбірку порад міжнародних фахівців кавового бізнесу.

    7 порад про кавовий бізнес для майбутніх соціальних підприємців:

    ✅Кава/кав’ярня як соціальна потреба.

    Коли ми говоримо про кавовий бізнес, то маємо думати не тільки про якісну каву, а й про потреби суспільства. Маємо визначити для чого їм кава, й чому вони обирають саме це місце.

    ✅Завжди думаємо про клієнта та його настрій.

    На початку будь-якої справи засновники мають відповісти на питання, що і для кого вони планують.

    ✅Розбиваємо стереотипи та робимо висновки.

    Чому весь світ вважає найкращою кавою італійську? Уявіть собі сонячний день, щира посмішка барісти-італійця, хороше обслуговування і чашка кави.

    ✅Є декілька періодів життя кави, які є різними складовими кавового бізнесу:

    1) вирощування – від місця та процесу залежить якість зеленого зерна; 2) обсмаження – від технології обжарювання та охолодження кави залежить її смак, аромат та вигляд зерна; 3) приготування – тут важлива кожна деталь: помол кави, температури води, технологія приготування, різновиди кави та ін.

    ✅Кава – це окрема культура.

    Її потрібно вивчати, жити нею та розвивати. Адже, “specialty coffee”, дегустація кави, обсмаження, мистецтво баріста – це не просто модні терміни, а окремі галузі кавового бізнесу. Всі ці речі мають великий потенціал для успіху в Україні.

    ✅Формула щастя від Крістіана Росера:

    Реальність – Очікування = Щастя

    ✅Бізнес-модель як очевидна очевидність.

    Зрозуміло, що кожен бізнес повинен мати власну модель. Її потрібно тестувати та оновлювати допоки вона не стане працюючою. Проте, вона має бути зрозумілою не тільки вам.

    Своїми враженнями від навчання поділились Анастасія Магомедова.

    Для мене Coffee Roasting course був дуже важливим поштовхом до пізнання кави ще більше. Раніше не могла собі і уявити, що обсмаження кави може бути таким цікавим, захоплюючим процесом. Зараз я маю мету стати ростером та побачити шлях розвитку зерна від плантації до чашки. Мені дуже важливо було відчути неймовірну хвилю мотивації та натхнення на нові звершення, тож я можу запевнити, я отримала все,чого чекала  та навіть набагато більше! Велике дякую всім причетним до цього особливого проекту” 

     

    Школа кави дала справила на мене незабутнє враження і дала натхнення для подальшої роботи. Для мене як для професійного бариста навчання було дуже корисне, я отримав можливість дуже глибоко вивчити процес кавоваріння, починаючи від зерна закінчуючи порцією еспрессо. – розповідає учасник школи кави, професійний бариста, Антон Уперенко.