• Маркетинг соціального підприємства: з чого почати?

    В рамках міжнародного конкурсу Social Impact Award відбувся воркшоп на тему: “Маркетинг соціального підприємства: з чого почати?” Максим Расамакін керуючий партнер та керівник напрямку Digital маркетингового агентства Quadrate 28 Corp розповів учасникам як використовувати ключові інструменти маркетингової стратегії для розвитку соціального бізнесу: загальний аналіз, SWOT, 4P/4C, Plan, Implementation. Також говорили про маркетинг як процес, про бізнес як прибуток, про цінності як про важливе. Дізналися, що маркетингова стратегія повинна позиціонувати продукт так, щоб він відрізнявся від конкурентів та забезпечив стійку конкурентну перевагу.

    В практичній частині воркшопу учасники познайомилися з успішним кейсом професійного наставництва Make Me Better. Засновниця проекту – Анна Мазур поділилася історією свого успіху, яка почалося з питання: “Чим я насправді хочу займатися?” та пошуком відповіді на нього.